انواع پوکه رژ لب

wrighter ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
انواع پوکه رژ لب

پوکه رژ لب به چند دسته تقسیم می شود؟
پوکه رژ لب براساس نوع رژلب، جنس متریالی که از آن ساخته می‌شود و همچنین شکل ظاهری و حجم به انواع مختلفی تقسیم می‌شود.
انواع پوکه رژ لب بر اساس خود رژ لب کدامند؟
رژ لب‌ها به انواع مختلفی مانند مایع، جامد، پالتی و مدادی تقسیم می‌شوند که براین اساس پوکه رژلب‌ها به انواع پوکه رژلب مایع، پوکه رژلب جامد و پوکه رژلب پالتی و پوکه رژ لب مدادی تقسیم می‌شوند.
پوکه رژلب بر اساس جنس متریالی که در ساخت آن‌ها به کار می رود به چند دسته تقسیم می شود؟
پوکه‌های رژلب براساس متریالی که در ساخت آن‌ها به کار می‌رود به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که ازمیان آن‌ها می‌توان متریال پلاستیک، شیشه، فلز، سیلیکون و فلز را نام برد.
چرا پوکه آرایشی شیشه ای برای رژ لب‌ بهترین گزینه است؟
پوکه‌ رژ لب شیشه‌ای به دلیل عدم واکنش پذیری با مواد رژلب، قابل بازیافت بودن و شفاف بودن یکی از بهترین پوکه‌های رژلب است.
پوکه رژ لب در همه نوعی در vioplast تولید می شود؟
انواع پوکه رژ لب مایع و جامد در ویوپلاست از نوع پلاستیکی و فلزی تولید می‌شود که می‌توانید محصولات را در سایت ببینید.

پوکه رژ لب یا همان ظروف نگهدارنده رژلب، ابزاری مهم در جای‌دار کردن رژلب و افزایش عمر مفید آن هستند. این پوکه‌ها براساس نوع رژلب، جنس، شکل و حجم به انواع مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند. در ادامه این مقاله به بررسی انواع پوکه رژ لب می‌پردازیم، پس اگر قصد خرید پوکه رژ لب را دارید تا انتهای این مطلب با ویوپلاست همراه باشید.

معرفی انواع پوکه رژ لب

پوکه رژ لب براساس نوع رژلب، جنس متریالی که از آن ساخته می‌شود و همچنین شکل ظاهری و حجم به انواع مختلفی تقسیم می‌شود که در ادامه با این انواع آشنا می‌شویم:

انواع پوکه رژ لب بر اساس نوع رژلب

رژلب‌ها در اشکال مختلفی در بازار عرضه می‌شوند که ازجمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رژ لب مایع
  • رژ لب جامد
  • رژ لب مدادی
  • رژ لب پالتی

در ادامه به پوکه رژ لب مایع، پوکه رژ لب جامد، پوکه رژ لب مدادی و پالتی می‌پردازیم.

پوکه رژلب مایع

پوکه‌های رژلب مایع معمولا به صورت پوکه‌هایی به شکل لوله‌های استوانه‌ای  طراحی و تولید می‌شوند. این لوله‌ها معمولاً از پلاستیک یا شیشه ساخته و با یک درب محکم بسته می‌شوند. بعضی از لوله‌های نگهدارنده دارای تراشه‌های اضافی هستند که به شما امکان می‌دهد رژلب را با دقت بیشتری بر روی لب‌هایتان قرار دهید. همچنین، این لوله‌ها در اندازه‌های مختلفی قابل تهیه هستند.

پوکه رژ لب پالتی

رژلب‌های پالتی معمولا در محفظه‌ها یا جعبه‌های نگهدارنده نگهداری می‌شوند و این جعبه‌ها معمولاً از پلاستیک یا فلز ساخته می‌شوند و دارای دربی هستند که با یک پرچم محکم می‌شود. بعضی از جعبه‌های نگهدارنده با یک آینه و یا برس لب همراه هستند که به شما اجازه می‌دهد رژلب را در هر زمان و مکانی استفاده کنید. همچنین جعبه پوکه رژ لب پالتی معمولا دارای چندین خانه کوچک است که در هر خانه رژلب قرار دارد.

انواع پوکه رژ لب

پوکه رژلب جامد

رژلب جامد که یکی از رایج ترین انواع رژلب‌هاست معمولا در پوکه‌هایی قرار می‌گیرند که به صورت پیچی طراحی شده‌اند. یعنی با چرخاندن پوکه به اندازه دلخواه مقدار مشخصی از رژلب بیرون می‌آید و مصرف کننده می‌تواند از آن استفاده کند. پوکه رژ لب جامد اغلب از متریال فلز یا پلاستیک ساخته می‌شود.

پوکه رژ لب مدادی

پوکه رژ لب مدادی همان‌طور که از نامش پیدا است مانند مداد بوده و این گونه رژلب‌ها تنوع رنگ بسیار بالایی دارند به همین خاطر این سبک از رژلب طرفداران بسیاری دارد. معمولا پوکه آرایشی این نوع رژلب از چوب با روکش پلاستیکی یا به طور کلی از پلاستیک ساخته می‌شود.

 

انواع پوکه رژ لب بر اساس جنس

پوکه‌های رژلب براساس متریالی که در ساخت آن‌ها به کار می‌رود به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که ازمیان آن‌ها می‌توان متریال پلاستیک، شیشه، فلز، سیلیکون و فلز را نام برد. در ادامه بیشتر با این ظروف آشنا می‌شویم:

ظروف آرایشی پلاستیکی

این نوع ظروف نگهدارنده رژ لب از پلاستیک ساخته شده‌اند و برای استفاده روزمره مناسب هستند. این پوکه‌ها ارزان‌ترین گزینه‌ای هستند که در بازار موجود است و به دلیل سبکی و ضعیف بودن جنس، به‌سرعت خراب می‌شوند. باید توجه داشت که پلاستیک‌ها بهتر است پلاستیک‌هایی باشند که بتوانند بازیافت شوند، البته در این صورت هزینه‌های تولید و و فروش آن بالا می‌رود.

ظروف آرایشی فلزی

این نوع پوکه نگهدارنده رژ لب از فلز ساخته شده‌اند و به دلیل شیک و باکلاس بودن ظاهر آن‌ها، برای استفاده در موقعیت‌های رسمی مناسب هستند. ظروف فلزی نیز در بازار با قیمت‌های مختلفی موجود هستند و با توجه به کیفیت جنس ممکن است قیمت بالاتری نسبت به پلاستیکی داشته باشند. برای تولید این پوکه‌ها نمی‌توان از هر فلزی استفاده کرد بلکه فلزاتی می‌توانند در ساخت پوکه‌های آرایشی شیشه‌ای به کار بروند که ویژگی‌های زیر را داشته باشند:

  • فلز نباید با مواد رژلب واکنش بدهد.
  • فلز باید سبک باشد.
  • فلز مورد نظر نباید با رطوبت واکنش دهد مانند آلومینیوم.
  • فلز مورد نظر باید مقاومت خوبی در برابر ضربه داشته باشد.

انواع پوکه رژ لب

ظروف آرایشی شیشه‌ای

این نوع ظروف نگهدارنده رژ لب از شیشه ساخته شده‌اند و برای استفاده در موقعیت‌هایی که به ظاهر شفافیت نیاز دارند، مثل آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی مناسب هستند. ظروف شیشه‌ای نسبتاً باکیفیت و قیمت بالاتری نسبت به ظروف پلاستیکی هستند. پوکه‌ رژ لب شیشه‌ای به دلیل عدم واکنش پذیری با مواد رژلب، قابل بازیافت بودن و شفاف بودن یکی از بهترین پوکه‌های رژلب است.

انواع پوکه رژلب بر اساس شکل

پوکه رژ لب در شکل‌ها و حجم‌های مختلفی ساخته می‌شوند. در ادامه به برخی از انواع پوکه رژ لب براساس شکل و حجم آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

۱. ظرف استوانه‌ای: این نوع ظروف به شکل استوانه‌ای هستند و بیشتر در اندازه کوچک با حجم حدود ۵ تا ۱۰ میلی لیتر ساخته می‌شوند. این ظروف مناسب برای حمل رژ لب در کیف دستی و یا جیب پارچه‌ای هستند.

۲. ظرف مخروطی: این نوع ظروف به شکل مخروطی هستند و بیشتر در اندازه کوچک با حجم حدود ۳ تا ۵ میلی لیتر ساخته می‌شوند. این ظروف بیشتر برای استفاده حرفه‌ای در آرایشگاه‌ها و یا استفاده شخصی در منزل مناسب هستند.

۳. ظرف مستطیلی: این نوع ظروف به شکل مستطیلی هستند و بیشتر در اندازه کوچک با حجم حدود ۵ تا ۱۰ میلی لیتر ساخته می‌شوند. این ظروف نیز برای حمل رژلب در کیف دستی یا جیب پارچه‌ای مناسب هستند.

۴. ظرف گرد: این نوع ظروف به شکل گرد بوده و بیشتر در اندازه‌های با حجم حدود ۵ تا ۱۰ میلی لیتر ساخته می‌شوند.

۵. ظرف پمپی: این نوع ظروف با پمپ به شکل مخروطی یا استوانه‌ای هستند و بیشتر در اندازه بزرگتر با حجم حدود ۱۰ تا ۲۰ میلیکتر ساخته می‌شوند البته این پوکه‌ها بیشتر برای رژگونه هستند که حال می‌توان از آن‌ها به عنوان رژلب هم استفاده کرد.

ظرف تیوپی: این نوع ظروف معمولا در اندازه‌های ۱۰ تا ۲۰ میلی‌متر ساخته می‌شوند که معمولا این پوکه‌های رژلب برای رژلب‌های حرارتی برق لب طراحی می‌شود.

فروش پوکه رژلب در ویوپلاست

شرکت ویوپلاست یکی از شرکت‌هایی است که با بیش از ۱۷ سال سابقه در زمینه تولید و فروش پوکه آرایشی فعالیت می‌کند. تنوع در پوکه‌های آرایشی، کیفیت بالا، طراحی زیبا، تعهد و قیمت مناسب ازجمله دلایلی هستند که هر تولید کننده لوازم آرایشی می‌خواهد پوکه‌های آرایشی خود را از ویوپلاست تأمین کند. در صورتی‌که قصد خرید یا سفارش پوکه آرایشی دارید یا برای دریافت مشاوره می‌توانید از طریق تماس با شماره 09907631219 با کارشناسان در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.