فروش پوکه آرایشی

wrighter ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
فروش پوکه آرایشی

بهترین جنس پوکه لوازم آرایشی چیست؟
بهترین جنس برای تولید پوکه لوازم آرایشی، پلاستیک فشرده است. اما در کنار آن از فلزات سبک واکنش ناپذیر، چوب یا شیشه نیز می توان استفاده کرد.
پوکه رژ مایع فلزی باید چگونه باشد؟
پوکه رژ مایع باید به گونه‌ای باشد که دهانه اجازه ورود و خروج برس رژ را به راحتی بدهد.
بهترین تولیدکننده ظروف آرایشی در تهران کدام است؟
ویوپلاست یکی از قدیمی‌ترین و باکیفیت‌ترین تولیدکننده‌های ظروف آرایشی در تهران است که در این سال‌ها توانسته است با تولید محصولاتی باکیفیت رضایت مشتریان را جلب کند.
آیا پوکه آرایشی همان ظرف آرایش است؟
بله. منظور از پوکه آرایشی همان ظرفی است که محتویات آرایشی در داخل آن قرار می گیرد.
انواع پوکه های آرایشی کدامند؟
پوکه رژ، پوکه خط چشم، پوکه مداد چشم، پوکه کرم پودر، پنکیک، کانسیلر و غیره از جمله پوکه‌های آرایشی هستند.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در خرید محصولات آرایشی به آن توجه کرد این است که علاوه بر کیفیت محصول باید به کیفیت پوکه آرایشی نیز دقت کرد. زیرا استفاده از ظروف آرایشی نامطلوب شما را در استفاده از آن‌ها قطعا آزار می‌دهد همچنین اینکه ممکن است منجر به فاسد شدن ماده آرایشی شود. بنابراین کیفیت ظروف نگهدارنده لوازم آرایشی مطلبی است که نباید از آن به آسانی گذشت.

اما هیچ نگران نباشید ویوپلاست در این مطلب قصد دارد شما را با انواع پوکه آرایشی و راه‌های تشخیص پوکه‌های آرایشی باکیفیت از بی‌کیفیت آشنا سازد. همچنین در پایان یکی از بهترین تولیدکنند‌ه‌های ظروف آرایشی را معرفی می‌کنیم. پس تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

فروش پوکه آرایشی

پوکه آرایشی چیست ؟

«پوکه آرایشی» (Cosmetic packaging) ظرفی ‌است که محصولات آرایشی مانند کرم پودر، پنکیک، رژ مایع، ریمل و غیره در آن‌ قرار می‌گیرند. شکل و مواد این ظروف آرایشی متناسب با کاربری محصول می‌تواند متفاوت باشد. یک تولیدکننده لوازم ارایشی موفق باید به گونه‌ای این ظروف را طراحی و تولید کند که بتوان به راحتی از آن‌ها استفاده کرد. همچنین متریال به کار رفته در پوکه‌های آرایشی باید به گونه‌ای باشند که در شرایط دمایی متفاوت و عبور نور به مواد آرایشی آسیبی وارد نکند.

به عنوان مثال تصور کنید رژ مایعی را خریداری کرده‌اید که برس به راحتی از آن خارج نمی‌شود و یا اینکه آن‌قدر بی‌کیفیت است که در اثر کوچک‌ترین ضربه شکسته می‌شود. پس از این به بعد در خرید رژ مایع علاوه بر کیفیت مواد باید به ظرف نگهدارنده آن یا «پوکه رژ مایع» نیز توجه کنید.

جنس پوکه آرایشی

پوکه‌های آرایشی متناسب با نوع ماده آرایشی در شکل‌ها و طرح‌ها متفاوتی می‌توانند تولید شوند. اما جنس اکثر آن‌ها، پلاستیک فشرده می‌باشد که یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین متریالی برای تولید ظروف آرایشی به شمار می‌رود. زیرا از ماده آرایشی محافظت می‌کند و اجازه ورود رطوبت و میکروب را نمی‌دهد. البته گاهی از فلزات سبک هم نیز در ساخت پوکه‌های آرایشی بهداشتی استفاده می‌شود، به عنوان مثال در ساخت برخی از پوکه‌های رژ یا ریمل آلومینیوم نیز به کار می‌رود. همچنین برخی از پوکه‌های کرم پودر شیشه‌ای می‌باشند.

ویوپلاست که یکی از بهترین تولیدکنندگان انواع ظروف آرایشی در ایران می‌باشد در ساخت اکثر محصولات خود از پلاستیک فشرده یا پلی اتیلن فشرده (HDPE) استفاده می‌کنند. به همین دلیل مشتریان زیادی از محصولات این مجموعه ابراز رضایت می‌کنند. نکته حائز اهمیت پوکه‌های آرایشی این مجموعه سازگار بودن مواد اولیه آن‌ها با بدن است. از آنجا که محصولات آرایشی اغلب با پوست بدن انسان ارتباط دارد مهم است که جنس پوکه آرایشی جنسی باشد که به سلامت پوست آسیب نرساند.

فروش پوکه آرایشی

انواع ظروف ارایشی

ظروف آرایشی متناسب با محصولات آرایشی به انواع زیر تقسیم‌بندی می‌شوند مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  1. پوکه رژ مایع
  2. پوکه رژلب جامد
  3. پوکه رژ مدادی
  4. پوکه مداد چشم
  5. پوکه پرایمر
  6. پوکه کانسیلر
  7. پوکه پودر فیکس
  8. پوکه پنکیک آرایشی
  9. پوکه سایه آرایشی
  10. پوکه کرم پودر آرایشی
  11. پوکه ریمل

نکته‌ای که در تولید پوکه‌های آرایشی علاوه بر جنس محصولات اهمیت بالایی دارد این است که طراحی آن‌ها به گونه‌ای نباشد که مصرف‌کننده را بعد از مدتی اذیت کند. به عنوان مثال پوکه کرم پودر آرایشی باید پمپی باشد که هر بار با هر ضربه و فشار مقدار معینی کرم‌پودر از آن خارج شود. به همین دلیل همه آنان‌که در زمینه تولید لوازم آرایشی فعالیت می‌کنند برای بسته‌بندی کردن محصولات خود باید از پوکه‌هایی با کیفیت استفاده کنند که شرط این امر خریداری از تولید‌کنندگان پوکه‌ آرایشی مطمئن و با کیفیت است.

بهترین تولید کننده ظروف آرایشی

همان‌طور که در قسمت قبلی اشاره کردیم پوکه آرایشی را باید از بهترین تولیدکنندگان ظروف آرایشی تهیه کرد. اهمیت بالای این امر به دو موضوع برمی‌گردد:

۱- لوازم آرایشی بهداشتی ازجمله محصولاتی هستند که به طور مستقیم بر روی سلامت پوست و چشم انسان تأثیر می گذارد بنابراین اگر تولید کننده لوازم آرایشی پوکه‌های آرایشی را با بهترین کیفیت تولید نکند، واکنش متریال به کار رفته در ظروف با متریال آرایشی می‌تواند سلامت افراد را به خطر بیندازد.

۲- اگر پوکه‌های آرایشی به درستی طراحی و تولید نشوند استفاده از آن‌ها برای مصرف‌کنندگان سخت می‌شود. به عنوان مثال اگر پوکه کانسیلر به گونه‌ای باشد که براش را به راحتی نتوان از آن خارج کرد موجب نارضایتی مصرف‌کنندگان خواهد شد.

به همین دو دلیل آن دسته از افرادی که در زمینه تولید محصولات آرایشی بهداشتی فعالیت می‌کنند باید بهترین تولیدکننده ظروف آرایشی را بشناسند. یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین تولیدکنندگان انواع پوکه آرایشی، ویو پلاست است. مجموعه ما همه محصوالت خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌دهد به گونه‌ای که اکثر تولیدکنندگان لوازم آرایشی از کیفیت پوکه‌های آرایشی بهداشتی ویو پلاست ابراز رضایت دارند.

کلام آخر

پوکه آرایشی یا محفظه‌ آرایشی، ظرفی است که محصولات آرایشی مانند ریمل، رژ لب، خط چشم و غیره در آن قرار می‌گیرد. کیفیت این ظروف آرایشی به دلیل تاثیر بر روی سلامت انسان و کاربری راحت برای مصرف‌کننده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که به آن باید توجه کرد. در این مطلب سعی کردیم انواع پوکه‌های آرایشی و بهترین متریالی که می توانند در ساخت پوکه‌های آرایشی به کار بروند را معرفی کنیم. تنها راه اطمینان داشتن از کیفیت بالای ظروف آرایشی خرید از تولید کننده لوازم آرایشی معتبر است.