ویژگی که همه بسته بندی‌های آرایشی باید داشته باشند

zahraxv200@gmail.com ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
ویژگی که همه بسته بندی‌های آرایشی باید داشته باشند

بر کسی پوشیده نیست که بسته بندی محصولات اهمیت زیادی دارد، به خصوص در مورد محصولات زیبایی و آرایشی. بسته بندی مناسب لوازم آرایشی نه تنها توجه مصرف کننده را به خود جلب می کند، بلکه داستان برند شما را بازگو می کند و آنها را از کیفیت و سبک محصولات شما مطلع می‌کند. این امر به ویژه زمانی صادق است که در نظر بگیرید محصولات زیبایی و آرایشی یک صنعت زنانه هستند.

اهمیت

چرا این مهم است؟ از آنجایی که خریداران زن از بین دو جنس احساساتی‌تر هستند و طراحی بسته‌بندی فوق‌العاده آن‌ها را مجذوب می‌کند و میل آن‌ها را برای خرید یک محصول خاص به کالای دیگر سوق می‌دهد. جدا از کیفیت یک محصول آرایشی خاص، بسته‌بندی آن نقش بسیار مهمی در ترغیب مصرف کننده به خرید آن و همچنین توصیه آن به اعضای خانواده و دوستان دارد. یک بسته بندی مورد پسند می تواند به بازاریابی بهتر آن کمک کند تا یک محصول بسیار خوب بسته بندی شده در یک بسته بندی لوازم آرایشی غیرجذاب

بنابراین، در صنعت آرایشی و بهداشتی، بهترین ویژگی هایی که همه بسته بندی ها باید داشته باشند چیست؟ در اینجا لیست قطعی ما آمده است:

تکنیک های چاپ پیشرفته: نمایش و تولید طرح ها و الگوهای پیچیده بر تکنیک های پیشرفته چاپ تکیه دارد. مهم نیست که چقدر ادعا می کنید محصول‌تان شگفت انگیز است، بدون این ویژگی کلیدی بی‌فایده به نظر می‌رسد. به خاطر داشته باشید که بازاریابی برند و محصول با تکنیک‌های پیشرفته چاپ همسو می‌شود. در نتیجه، بسته بندی واقعی و در عین حال پیچیده ترجیح داده می‌شود.

قابل سفارشی سازی: خریداران ممتاز یا مصرف کنندگانی که 200 دلار یا بیشتر در ماه برای محصولات زیبایی و لوازم آرایشی خرج می کنند به طراحی بسته بندی اهمیت بیشتری می‌دهند و احساس می‌کنند که محصول را با ارزش تر می‌کند. علاوه بر این، نزدیک به 40 درصد از این گروه مصرف کننده عکس‌هایی از بسته بندی لوازم آرایشی سفارشی در پلتفرم‌های مختلف رسانه های اجتماعی منتشر کرده‌اند. علاوه بر این، بسته بندی قابل تنظیم اولین برداشت از محصول شما را در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد.

پایداری: بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی باید بر استفاده از مواد بازیافتی و نحوه پاسخگویی به نیازهای پایداری تأکید کند. با توجه به اینکه زنان 21 تا 34 ساله مصرف‌کننده اصلی محصولات زیبایی و آرایشی هستند، توجه بیشتری به محیط زیست می‌شود. در نتیجه، آنها انتظار دارند که این گزینه‌ها به نفع کره زمین و همچنین خودشان باشد.

تطبیق پذیری: وقتی صحبت از بسته‌بندی لوازم آرایشی به میان می‌آید، تطبیق پذیری عامل کلیدی دیگری است. پس از همه، بسته‌بندی محصولات باید از آنچه در داخل است نیز محافظت کند. تقریباً 80٪ از مصرف کنندگان لوازم آرایشی احساس می‌کنند که محافظت از محصول باید کیفیت اساسی بسته‌بندی آن باشد. علاوه بر این، 15 درصد از مصرف کنندگان لوازم آرایشی معتقدند بسته‌بندی آسیب دیده یکی از آزاردهنده‌ترین جنبه‌های محصولات آرایشی است که آنها به صورت آنلاین خریداری کرده‌اند.

 

 

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.