برای برند آرایشی جدید خود از چه بسته‌بندی استفاده می‌کنید؟

zahraxv200@gmail.com ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
برای برند آرایشی جدید خود از چه بسته‌بندی استفاده می‌کنید؟

راه اندازی یک برند آرایشی جدید زمان بسیار هیجان انگیزی است. ممکن است در حال بررسی نمونه‌های آزمایشگاهی باشید، رویای کمپین راه‌اندازی خود را داشته باشید و حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود را راه‌اندازی کنید. اما یک چیز وجود دارد که نباید آن را به لحظه آخر بسپارید، بسته بندی شما.

بسته‌بندی فقط چیزی نیست که محصول شما را نگه می‌دارد، بلکه چیزی است که می‌تواند مشتریان را جذب کند، پیام برند شما را منتقل کند و فروش را تشویق کند.

اگر در مورد طراحی بسته بندی محصول خود گیر کرده‌اید که از کجا شروع کنید، در اینجا همه چیزهایی که باید بدانید وجود دارد. می خواهید بسته بندی شما چه پیامی را منتقل کند؟

اولین چیزی که هنگام طراحی بسته بندی باید به آن فکر کنید پیامی است که می خواهید طرح های شما منتقل کنند.

آیا شما یک برند سرگرم کننده و جوان هستید که سعی می کند بازار Gen-Z را هدف قرار دهد؟ شاید بخواهید طرحی را انتخاب کنید که از رنگ های روشن و الگوهای جسورانه برای جذب این مشتریان استفاده کند.

هر نوع برندی که هستید، مشتریان هدف شما باید بتوانند به محض اینکه محصولات شما را در قفسه دیدند، آن را بشناسند. اگرچه طراحی بسته بندی شما فرصتی برای خلاقیت است، اما هرگز نباید اجازه دهید این کار بر عملکرد محصول شما تأثیر بگذارد. مهم نیست که بسته بندی شما چقدر زیبا باشد، اگر استفاده از محصول شما آسان نباشد، مشتریان تمایلی به خرید آن ندارند. از بسته بندی های ساده و با کاربرد آسان استفاده کنید تا محصولات خود را برای همه در دسترس قرار دهید.

بسته بندی سفارشی در مقابل استوک

وقتی نوبت به بسته بندی شما می رسد، دو گزینه دارید: بسته بندی سفارشی و استوک.

اگر زمان دارید که بسته بندی خود را از ابتدا طراحی کنید و می خواهید چیزی کاملا منحصر به فرد ایجاد کنید، می توانید مسیر بسته بندی سفارشی را دنبال کنید.

اگر در یک ضرب‌الاجل تنگ هستید و نمی‌خواهید ماه ها برای نهایی کردن طرح خود وقت بگذارید، می‌توانید بسته بندی استوک را انتخاب کنید. طرح های بسته بندی استوک اقلامی از پیش ساخته هستند که شما می‌خرید و برند خود را روی آن می‌چسبانید.

این روش، اغلب بسیار ارزان‌ است و می‌توانید به سرعت بسته‌بندی‌هایی را که می‌دانید کار می‌کنند به دست آورید با این حال، این بسته‌بندی برای شما کاملاً منحصر به فرد نخواهد بود. از هر مسیری که می روید، انتخاب شریک بسته بندی مناسب مهم است.

 

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.