پوکه رژ لب مایع

wrighter ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
پوکه رژ لب مایع‎

وزن پوکه رژ لب مایع چگونه باشد؟
وزن پوکه رژ لب مایع باید سبک و مقاوم باشد تا به راحتی مصرف کننده بتواند از آن استفاده کند.
بهترین متریالی که برای ساخت پوکه رژلب می تواند به کار ببرد چه متریالی است؟
شیشه و پلاستیک‌های قابل بازیافت بهترین متریال برای ساخت پوکه رژلب هستند.
درب پوکه رژ لب مایع از چه جنسی بهتر است ساخته شود؟
درب پوکه‌های رژ لب مایع بهتر است که به دلیل سهولت در باز و بسته کردن آن‌ها از پلاستیک باشد. البته به دلیل محافظت از محیط زیست بهتر است که از پلاستیک‌های قابل بازیافت در ساخت درب‌ها استفاده شود.
آیا می توان از پوکه رژلب مایع برای کاربرد های دیگر به کار برد؟
بله. از پوکه رژ لب مایع می‌توان برای لاک لب، ویتامینه و براق کننده لب، سایه مایع و هر لوازم آرایشی که بافت مایع دارد می‌توان استفاده کرد.
دلیل قرار دادن درج در دهانه ورودی پوکه رژ لب مایع چیست؟
در دهانه پوکه رژ لب مایع یک درجی جهت جلوگیری از ورود هوا وجود داشته باشد. زیرا در این حالت درج باعث جلوگیری از نشت غیر ضرروی شده و در حفظکردن براقیت رژ لب هم بسیار تأثیر دارد.

یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین لوازم آرایشی برای خانم‌ها رژلب می‌باشد زیرا هم تنوع رنگی آن‌ها بالاست و هم اینکه به آرایش آن‌ها جان می‌بخشد. رژلب‌ها به دو دسته کلی جامد و مایع دسته‌بندی می‌شوند که هریک از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. اما معمولا به دلیل اینکه اغلب رژلب‌های مایع به صورت ۲۴ ساعته تولید می‌شوند و رنگ‌های آن‌ها بیشتر بر روی صورت نمایان دارند استفاده این رژ لب‌ها طرفدار زیادی دارد. اما توجه داشته باشید که برای مشتری علاوه بر کیفیت خود رژلب، کیفیت و ظاهر پوکه رژ لب مایع هم تأثیر دارد زیرا در اولین نگاه، ظاهر رژ لب و به درستی باز و بسته شدن آن است که جلب توجه می‌کند. به همین دلیل در این مطلب از ویوپلاست، به پوکه رژ لب مایع و ویژگی‌هایی که باید داشته باشد می‌پردازیم.

اگر شما کار تولید لوازم آرایشی انجام می‌دهید و قصد خرید ظروف آرایشی را دارید این مطلب برای شما مفید خواهد بود پس تا انتها همراه با ویوپلاست باشید.

 پوکه رژ لب مایع و اهمیت آن

به طور کلی منظور از «پوکه آرایشی»، ظروفی است که هر نوع ماده آرایشی را اعم از رژلب، ریمل، سایه، کرم پودر و غیره را در خود نگه می‌دارد. بنابراین پوکه رژ لب مایع ظرفی است که رژ لب مایع در آن نگهداری می‌شود. پوکه رژلب و البته سایر پوکه‌ها نیز از جهات مختلفی اهمیت دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  1. ظروف آرایشی از مواد آرایشی در برابر رطوبت، گرما، نور، میکروب و سایر عوامل محیطی محافظت می‌کنند.
  2. هیچ وقت نمی‌توان به طور مستقیم از مواد آرایشی استفاده کرد بنابراین با کمک پوکه آرایشی ما می‌توانیم از آن‌ها به عنوان ابزاری برای زدن رژلب مایع به لب‌هایمان، زدن ریمل به چشم‌هایمان و … استفاده کنیم.
  3. طراحی پوکه رژ لب مایع در جلب نظر مشتری نیز برای خرید یا عدم خرید محصول آرایشی نیز تأثیرگذار است و نباید تولید کنندگان پوکه آرایشی از این موضوع غفلت کنند.

پوکه رژ لب مایع‎

ویژگی‌های پوکه رژ لب مایع

شما به عنوان تولید کننده لوازم آرایشی نمی‌توانید تنها به فکر تولید پوکه رژ لبی باشید که فقط رژ لب را در آن نگهداری کرد. پوکه رژ لب مایع از لحاظ متریالی که از آن برای ساخت پوکه استفاده می‌شود تا طراحی آن گرفته باید یک سری ویژگی‌ها داشته باشد که در این قسمت سعی داریم به بررسی این ویژگی‌ها بپردازیم:

  • وزن پوکه رژ لب مایع باید سبک و مقاوم باشد تا به راحتی مصرف کننده بتواند از آن استفاده کند.
  • حجم ظرف رژ لب باید برای تولید کننده از نظر قیمت تمام شده و برای مصرف کننده با توجه به تعداد دفعاتی که استفاده می‌کند مقرون به صرفه باشد. معمولا حجم پوکه رژ لب مایع از۵ تا ۱۵ میلی‌لیتر می‌تواند متغیر باشد.
  • بر روی پوکه رژ لب، فضایی مناسب جهت چاپ برچسب وجود داشته باشد.
  • بهتر است که بدنه پوکه رژ لب مایع، شفاف یا به طور کلی به گونه‌ای باشد که مصرف کننده بتواند میزان مصرف و رنگ رژ لب را بتواند از آن بررسی کند.
  • درب پوکه‌های رژ لب مایع بهتر است که به دلیل سهولت در باز و بسته کردن آن‌ها از پلاستیک باشد. البته به دلیل محافظت از محیط زیست بهتر است که از پلاستیک‌های قابل بازیافت در ساخت درب‌ها استفاده شود.
  • در دهانه پوکه رژ لب مایع یک درجی جهت جلوگیری از ورود هوا باید وجود داشته باشد. زیرا در این حالت درج باعث جلوگیری از نشت غیر ضرروی شده و در حفظ کردن براقیت رژ لب هم بسیار تأثیر دارد.
  • در ساخت پوکه رژ لب مایع بهتر است که از متریال شیشه و پلاستیک‌های قابل بازیافت استفاده شود البته ظروف آرایشی شیشه‌ای به دلیل عدم واکنش با مواد آرایشی، محافظت از مواد آرایشی در برابر هرگونه میکروب و آلودگی، قابل بازیافت بودن و قیمت مناسب، بهترین ظروف برای تولید پوکه رژ لب مایع و سایر پوکه‌های آرایشی می‌باشند.

پوکه رژ لب مایع‎

سایر کاربردهای پوکه رژلب مایع

از پوکه رژ لب مایع برای نگهداری و محافظت از سایر لوازم آرایشی‌ها نیز می‌توان استفاده کرد، بنابراین پوکه رژلب مایع صرفا برای نگهداری رژ لب نیست. ازجمله لوازم آرایشی که می‌توان آن‌ها را در پوکه‌های رژلب مایع قرار نگهداری کرد عبارتند از:

  • براق کننده لب
  • مرطوب کننده لب
  • ویتامینه لب
  • تینت لب
  • رژ گونه مایع
  • سایه مایع
  • پرایمر لب
  • لاک لب
  • و به طور کلی هر محصول مایع دیگری می‌تواند در پوکه رژ لب مایع قرار بگیرد.

خرید پوکه رژ لب از ویو پلاست

ویو پلاست در زمینه تولید انواع ظروف آرایشی به صورت یک متخصص در این سال‌ها عمل کرده است و به دلیل کیفیت و قیمت مناسب به عنوان یکی از مجموعه‌های موفق شناخته می‌شود. در این شرکت تنوع پوکه‌های آرایشی بسیار بالا بوده و همه نوع پوکه آرایشی را تولید می‌کند و اینکه تنها برای پوکه رژ لب مایع دارای ۱۷ تنوع است که رنگ‌ها و حجم‌های متنوعی دارند و با کدهای LGC  از ۱ تا ۱۷ از هم تفکیک می‌شوند. ظروف شیشه‌ای، پلاستیکی، آکریلیک با طراحی زیبا و جذاب در ویو پلاست تولید می‌شوند زیرا این شرکت سعی دارد بهترین ظروف آرایشی را به مشتریان ارائه دهد.

ویو پلاست تضمین می‌کند پوکه‌های آرایشی را که به مشتری ارائه می‌دهد از بالاترین کیفیت برخوردارند و همگی با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا تولید شده‌اند. بنابراین در صورتی‌که به دنبال پوکه رژ لب مایع یا سایر پوکه‌های آرایشی با کیفیت عالی هستید ویو پلاست انتخاب درست شماست که برای سفارش و خرید انواع پوکه آرایشی با شماره  09907631219 تماس بگیرید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.