فروش پوکه رژ لب مایع

wrighter ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
فروش پوکه رژ لب مایع‎

شکل های مختلف رژ لب کدامند؟
رژ لب جامد معمولی، رژ لب جامد مدادی، رژ لب پالتی و رژ لب مایع شکل‌های مختلف یک رژ لب است که در بازار موجود می‌باشد.
بهترین متریال برای ساخت پوکه رژ لب مایع چیست؟
بهترین جنس برای ساخت پوکه رژ لب مایع شیشه است. به این خاطر که شیشه محافظ خوبی در برابر آلودگی‌ها و گرد و غبار است و با مواد آرایشی واکنش نمی‌دهد.
انواع شیشه هایی که برای ساخت پوکه رژ لب مایع به کار می روند کدامند؟
معمولا شیشه‌های پوکه رژ لب مایع و جامد به دو صورت شفاف و تیره هستند.
آیا می توان از پوکه رژ لب شیشه ای دوباره استفاده کرد؟
بله. شیشه قابل بازیافت است و مجددا می‌توان از آن استفاده کرد. به همین دلیل شیشه با طبیعت سازگاری دارد.
شرکت ویو پلاست پوکه رژ لب مایع تولید می کند؟
بله. شرکت ویو پلاست انواع پوکه‌های رژ لب را از جمله پوکه رژ لب مایع شیشه‌ای در انواع شفاف و مات با طراحی زیبا تولید می‌کند.

به ظروف نگهدارنده مواد آرایشی پوکه آرایشی می‌گویند که دقیقا کیفیت آن‌ها هم نیز همانند کیفیت خود لوازم آرایشی از اهمیت برخوردار است. از میان این ظروف، پوکه رژ لب مایع اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا رژ لب به خصوص رژ لب مایع در هر آرایشی به کار می‌رود بنابراین تقاضای آن بالاست از طرفی به دلیل اینکه گاهی ممکن است رژ لب توسط خود فرد خورده شود و به داخل معده برود باید پوکه رژلب از متریال‌های باکیفیتی تولید شود که با رژ لب ترکیب نشود. از این رو در این مطلب به جنس متریال به کار رفته برای تولید پوکه رژ لب و استاندارهای یک تولیدکننده پوکه رژ لب مایع می‌پردازیم. بنابراین اگر شما به عنوان تولید کننده لوازم آرایشی برای بسته‌بندی رژ لب‌های خود قصد خرید پوکه رژ لب را دارید این مطلب را از دست ندهید.

در ابتدا نگاهی به انواع رژ لب داشته باشیم:

رژ لب انواع مختلفی دارد که هریک از ویژگی‌های ساختاری و ظاهری منحصر به فرد خود برخوردار است. انواع رژ لب موجود در بازار عبارتند از:

  • رژ لب جامد معمولی
  • رژ لب جامد مدادی
  • رژلب پالتی
  • رژ لب مایع

رژ لب مایع به دلیل بافت مخملی و ماندگاری که دارد در بین خانم‌ها بسیار محبوب است و بعد از اینکه به بازار معرفی شد با استقبال عظیمی تا به الان قرار روبرو شده است. در اوایل این رژلب‌ها در رنگ‌های تیره وجود داشتند و تنوع رنگی در آن‌ها بسیار محدود بود اما امروزه تنوع رنگی در آن‌ها بسیار بالاست و به صورت براق و مات وجود دارند.

جنس متریال پوکه رژ لب مایع

به طور کلی جنس پوکه آرایشی هر نوع از محصولات آرایشی بسیار مهم است زیرا که لوازم آرایشی با سلامت افراد سر و کار دارند به همین دلیل نباید جنس متریالی که برای تولید ظروف آرایشی به کار می‌روند به گونه‌ای باشد که با ترکیبات مواد آرایشی ترکیب شوند یا اینکه مضر نباشند. معمولا جنس پوکه رژ لب مایع از شیشه است. شیشه‌های مات و شفاف. شیشه بهترین متریالی است که می‌تواند برای ساخت پوکه رژ لب مایع و سایر ظروف آرایشی به کار رود.

 

فروش پوکه رژ لب مایع‎

ازجمله دلایل استفاده از شیشه در ساخت پوکه رژ لب مایع

  1. شیشه‌ها موادی هستند که با طبیعت سازگاری بالایی دارند و به محیط زیست آسیبی وارد وارد نمی‌کنند.
  2. شیشه‌ها قابل بازیافت بوده و به این صورت دوباره در چرخه طبیعت به کار گرفته می‌شوند.
  3. مهم‌ترین خاصیت شیشه‌ها این است که با قابل ترکیب با متریال شیمیایی نیستند. بنابراین مواد آرایشی با ظروف شیشه‌ای ترکیب نمی‌شوند.
  4. پوکه رژ لب مایع شیشه‌ای به خوبی از رژ لب در برابر میکروب‌ها، آلودگی‌ها و انواع گرد و غبار محافظت می‌کند. از این رو نگهدارنده بسیار خوبی برای رژ لب به شمار می‌رود.
  5. فناوری ساخت ظروف آرایشی پیچیده نبوده و نیاز به تکنولوژی خاصی یا هزینه‌های بالایی ندارد.

ویژگی های کارخانه های تولید کننده پوکه آرایشی

یک کارخانه تولید پوکه رژ لب مایع باید یک سری ویژگی‌ها و استانداردهای لازم را داشته باشد که در این قسمت به آن‌ها پرداخته‌ایم.

استفاده از متریال مرغوب

اولین استانداردی که هر مجموعه تولید کننده پوکه رژ لب مایع باید داشته باشد استفاده از متریال باکیفیت و مرغوب است. همانطور که در قسمت قبلی اشاره کردیم موادی که با مواد آرایشی ترکیب نشوند و از آن‌ها در برابر میکروب و گرد و غبار محافظت کند.

استفاده از تجهیزات به روز دنیا

برای ساخت و تولید پوکه رژ لب مایع و همچنین سایر پوکه‌ها باید تولید کننده از تجهیزات به روز دنیا استفاده کند.

فروش پوکه رژ لب مایع‎

طراحی زیبا و کاربردی

پوکه رژ لب مایع به گونه‌ای زیبا و کاربردی طراحی شود تا مصرف کننده را برای خرید جذب کند. کاربردی بودن پوکه رژ لب به این معناست که براش در آن گیر نکند و هربار به سختی در از پوکه در بیاید. در این صورت مصرف کننده بعد از مدتی خسته می‌شود. بنابراین باید در تولید و ساخت پوکه رژ لب مایع به این نکته توجه کرد.

ویو پلاست تولید کننده انواع پوکه رژ لب مایع

شرکت ویوپلاست که یکی از باتجربه ‌و قدیمی‌ترین شرکت‌های تولید پوکه آرایشی است قادر است انواع پوکه‌ها را با کیفیتی بسیار بالا و مطلوب برای تولید کنندگان لوازم آرایشی تولید کند. در این مجموعه تمامی پوکه‌ها اعم از پوکه رژ لب با رعایت تمام استانداردها و اصول‌های لازم در جنس و طراحی ساخته می‌شوند. پوکه رژ لب مایع در انواع شیشه‌ای مات و شفاف وجود دارد که بسته به سلیقه، کاربرد می‌توانید انتخاب کنید. در صورتی که برای سفارش پوکه رژ لب یا سایر ظروف آرایشی نیاز به مشاوره دارید می‌توانید با شماره  09907631219 تماس بگیرید تا کارشناسان شما را  در این زمینه راهنمایی کنند.

سخن پایانی

رژ لب مایع یکی از انواع رژ لب بوده که محبوبیت خاصی بین خانم‌ها دارد و مصرف آن بسیار است. به همین دلیل تقاضای تولید پوکه رژ لب مایع بالاست اما باید توجه کرد که برای تولید این پوکه باید به یک سری نکات توجه کرد. این نکات می‌تواند شامل استفاده از متریال باکیفیت و مرغوب مانند شیشه، طراحی زیبا و کاربردی پوکه‌ها و بکارگرفتن تجهیزات به روز دنیا باشد. استفاده از شیشه به این خاطر است که با مواد رژ لب واکنش نمی‌دهد، محافظ رژ لب مایع از آلودگی‌ها و انواع میکروب‌ها خواهد بود و همچنین قابل بازیافت است. یعنی به محیط زیست آسیبی وارد نمی‌کند و می‌توان مجددا از آن‌ استفاده کرد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.