فروش ظروف آرایشی شیشه ای

wrighter ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
پوکه آرایشی

فروش کدام ظروف آرایشی شیشه‌ای بالاست؟
در بین جنس‌های مختلف ظروف آرایشی، ظروف شیشه‌ای و پلاستیکی از همه بیشتر هستند.
ظروف آرایشی شیشه ای چه رنگ‌هایی دارند؟
طیف رنگی این ظروف بسیار متنوع است و در رنگ‌های مختلفی مانند سفید، قرمز، آبی، سبز، صورتی و سایر رنگ‌ها یافت می‌شوند.
آیا ظروف آرایشی شیشه‌ای قابل بازیافت هستند؟
بله. اغلب ظروف شیشه‌ای قابلیت بازیافت دارند. به همین دلیل در هزینه‌های مربوط به بسته‌بندی صرفه‌جویی می‌شود.
آیا می‌توان مدل خاصی از پوکه های آرایشی شیشه ای را سفارش داد؟
بله شما می‌توانید مدل سفارشی خود را به تولید کننده‌های ظروف آرایشی سفارش دهید.
انواع شکل های ظروف آرایشی کدامند؟
مربعی، گرد، تخت، ته گرد،‌ استوانه‌ای و سایر اشکال سفارشی.

با بالا رفتن سرانه مصرف لوازم آرایشی در ایران علاوه بر رونق گرفتن صنعت تولید لوازم آرایشی، برخی صنایع وابسته هم رونق چشمگیری یافته‌اند. یکی از این صنایع، صنعت تولید ظروف آرایشی است که علاوه بر نگهداری مواد آرایشی تأثیر زیادی بر خرید مصرف کنندگان هم دارد. زیرا معمولا اولین چیزی که مشتری جذب آن می‌شود ظاهر محصول است. ظروف آرایشی از جنس‌های مختلفی می‌توانند ساخته شوند که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها ظروف آرایشی شیشه ای است. ظروف آرایشی شیشه ای به دلیل برخورداری از طیف‌های رنگی ظاهری بسیار زیبا داشته و طرفداران بسیاری دارند. به همین دلیل این مطلب را به ظروف آرایشی شیشه ای اختصاص داده‌ایم زیرا فروش این ظروف بین ظروف دیگر معمولا بیشتر است.

ظروف آرایشی شیشه ای

به طور کلی در ایران ظروف آرایشی از جنس‌های مختلفی همچون پلاستیک فشرده،‌ چوب، فلزات سبک و غیرسمی مانند آلومینیوم، بامبو و شیشه ساخته می‌شوند. هریک از این مواد ویژگی‌ و ظاهر خاصی را به ظروف آرایشی می‌بخشند. در این میان در بازار سهم بسیاری از ظروف آرایشی بهداشتی به ظروف شیشه‌ای اختصاص داده شده است. زیرا ایده‌آل‌ترین ظرف به عنوان ظرف آرایشی، ظروف شیشه‌ای هستند. این ظروف ویژگی‌های بسیاری زیادی را دارند که ازجمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عملکرد خوب در آب‌بندی
  • برخورداری از خواص شیمیایی پایدار
  • قابلیت ساخت انواع ظروف آرایشی شیشه ای با اشکال متنوع
  • طیف وسیعی از رنگ‌های متنوع و زیبا

بنابراین از شیشه می‌توان ظروف مختلفی را به عنوان ظروف نگهدارنده لوازم آرایشی بهداشتی ساخت و استفاده کرد. شاید تنها عیب این ظروف شکستنی بودن آن‌ها باشد که البته امروزه به دلیل پیشرفت علم از شیشه‌هایی استفاده می‌شود که مقاومت به ضربه بالایی دارند. اما در کل به دلیل رنگارنگ بودن ظروف آرایشی شیشه ای و تأثیر رواشناسی رنگ‌ها بر روی مشتریان،‌ این ظروف طرفداران بسیاری دارند.

پوکه آرایشی

انواع ظروف آرایشی شیشه ای

ظروف آرایشی براساس فاکتورهای مختلفی تقسیم‌‌بندی می‌شوند که در ادامه آن‌ها را با هم مرور می‌کنیم:

شکل ظاهری

ظروف آرایشی شیشه ای در انواع مختلفی ازجمله مربعی مانند مربعی فرانسوی،‌ گرد مانند گرد بوستون، گرد مقرون به صرفه، دهانه پهن و غیره وجود دارند. البته اگر تولیدکننده‌های لوازم آرایشی برای محصولات خود نوع خاصی از ظروف شیشه ای را در نظر داشته باشند می‌توانند به تولید کننده‌های ظروف آرایشی طرح خود را سفارش بدهند.

حجم ظروف آرایشی

از لحاظ ابعادی نیز این ظروف می‌توانند انواع مختلفی را از میلی‌متری تا سانتی‌متری شامل شوند. اندازه و حجم ظروف آرایشی کاملا بستگی به نوع محصول آرایشی و بهداشتی و کاربری آن دارد. به عنوان مثال سرم‌های مراقبت از پوست و مو یا کرم‌های شب در ظروف شیشه‌ای کوچک جای می‌گیرند. درحالی‌که لوسیون‌ها بهتر است در ظروفی بلند همراه با یک دهانه باریک قرار بگیرند. یا اینکه ظروف نگهدارنده لاک‌ها معمولا کوچک هستند.

نوع کاربری محصول آرایشی بهداشتی

هر ظرف شیشه‌ای آرایشی بهداشتی را می‌توان برای اطمینان از امکان ذخیره‌سازی مطمئن آن را به یک در آب‌بندی پخش کرد. البته برای برخی از محصولات آرایشی بهداشتی به خصوص بهداشتی مراقبتی باید ظروف شیشه‌ای را به یک در کاربردی برای امکان پخش کردن دقیق و راحت لوسیون‌ها،‌ مایعات،‌کرم‌ها و غیره مجهز کرد.

رنگ ظروف آرایشی شیشه ای

ظروف آرایشی شیشه ای با توجه به عناصر رنگی که به همان مواد اولیه شیشه‌های سفید می‌زنند می‌توانند رنگ‌های مختلفی داشته باشند. طیف این رنگ‌ها می‌‌تواند شامل سفید،‌ آبی، قرمز، سبز،‌ صورتی و سایر رنگ‌ها باشد. اما معمولا برای ظروف آرایشی اغلب از رنگ‌های سفید و صورتی استفاده می‌شود. در صورتی‌که تولیدکنندگان ظروف آرایشی بهداشتی برای تولید عطر و ادکلن از تمامی رنگ‌ها معمولا استفاده می‌کنند.

به طور کلی از مطالب توضیح داده شده در بالا می‌توان نتیجه گرفت که ظروف آرایشی شیشه ای براساس هندسه ظاهری،‌ کاربرد،‌ نوع محصولی که در درون آن‌ها نگهداری می‌شود،‌ حجم و رنگ می‌تواند در بازار در انواع مختلفی وجود داشته باشد.

ظروف آرایشی

ویژگی های ظروف آرایشی شیشه ای

این ظروف ویژگی‌ها و مزایای بسیاری برخوردار هستند که عبارتند از:

  • تنوع در طرح و مدل‌های مختلف مانند مربعی، دایره‌ای، استوانه‌ای، شانه مستقیم و دیگر مدل‌های سفارشی
  • مقاومت در برابر نفوذ اکسیژن و سایر گازها به محتویات داخل ظروف آرایشی
  • جلوگیری از فرار ترکیبات فرار در محتویات لوازم آرایشی
  • دارای خاصیت ضد اشعه ماوراء بنفش و مانع از تخریب توده طبیعی
  • قابلیت استفاده مکرر از ظروف آرایشی شیشه ای و کاهش در هزینه‌ها
  • سازگار بودن با محیط زیست برای شیشه‌های قابل بازیافت
  • قابلیت تغییر در شفافیت
  • ایمن و بهداشتی بودن ظروف آرایشی بهداشتی شیشه‌ای
  • مقاومت در برابر مواد انواع خوردگی مانند خوردگی اسیدی در نتیجه مناسب بودن برای نگهداری محتویات اسیدی در درون خود

سفارش تولید ظروف آرایشی در تهران

یکی از قدیمی‌ترین و باتجربه‌ترین کارخانه‌های تولید ظروف یا همان پوکه‌های آرایشی در تهران کارخانه ویوپلاست است. این کارخانه با استفاده از دانش و تجربه روز دنیا، به کارگیری متخصصین،‌ استفاده از آخرین تجهیزات و متریال مرغوب در ساخت ظروف آرایشی توانسته است که در این صنعت جزء بهترین‌ها باشد. بنابراین شما می‌توانید انواع ظروف آرایشی را از ویو پلاست خریداری کنید یا سفارش دهید تا با بالاترین کیفیت در این مجموعه برای شما تولید شوند.

خلاصه مطلب

برای نگهداری محتویات محصولات آرایشی بهداشتی از ظروف آرایشی استفاده می‌شود. این ظروف از لحاظ جنس، طرح و رنگ انواع مختلفی دارند. یکی از انواع ظروف آرایشی که فروش آن نیز بالاست،‌ ظروف آرایشی شیشه‌ای می‌باشند که خود آن براساس رنگ، ‌حجم و نوع محصول قرارگیرنده در داخل آن به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. این نوع از ظروف آرایشی مزایای بسیار زیادی ازجمله مقاوم در برابر خوردگی، ‌ضد اشعه ماوراء بنفش بودن،‌ مقاوم در برابر ورود انواع گازها به محتویات آرایشی،‌ قابلیت بازیافت،‌ سازگار بودن با محیط زیست و بهداشتی بودن اشاره کرد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.