تولید قالب پوکه رژ لب مایع

wrighter ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
تولید قالب پوکه رژ لب مایع

به چه چیزی پوکه رژ لب می گویند؟
یعنی پوکه رژ لب مایع قالبی است که از آن برای نگهداری و استفاده از رژ لب مایع استفاده می‌شود. این قالب پوکه آرایشی نامیده می‌شود.
پوکه رژلب از چه جنس‌هایی می تواند ساخته شود؟
شیشه و پلاستیک‌های قابل بازیافت دو متریالی هستند که برای ساخت پوکه رژلب می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.
چرا پوکه های رژلب شیشه‌ای بهترین متریال برای ساخت آن ها هستند؟
شیشه‌ها ظاهر زیبایی دارند و تنوع طرح و رنگ در آن‌ها بالاست، شیشه‌ها متریالی هستند که می‌توان مجددا از آن‌ها استفاده کرد بنابراین با طبیعت سازگاری دارند، از نظر شیمیایی شیشه ماده‌ای است که خنثی می‌باشد به همین دلیل احتمال اینکه پوکه رژ لب با ماده آرایشی رژ لب واکنش دهد نزدیک به صفر است.
پوکه آرایشی پلاستیکی چند نوع دارد؟
دو نوع. پوکه‌های پلاستیکی چه برای پوکه رژ لب مایع باشند چه سایر پوکه‌های آرایشی دیگر دو نوع رزین گرم سخت و نرم هستند.
آیا ویو پلاست همه نوع پوکه رژ لب را تولید می کند؟
بله. مجموعه ویو پلاست همه نوع پوکه رژلب مایع و جامد را از نوع شیشه ای و پلاستیکی با بهترین کیفیت تولید می‌کند.

شاید تابحال متوجه شده باشید که در فروشگاه‌های لوازم آرایشی بسیاری از ما جذب بسته‌بندی و ظرف آرایشی رژ لب‌ها می‌شویم و آن رژ لب را خریداری می‌کنیم و در بسیار از موارد هم متوجه این موضوع نمیشویم. به این ظروف، پوکه آرایشی می‌گویند و از جهات مختلف اهمیت بسیاری دارند. جهاتی مانند اهمیت طراحی آن‌ها برای جذب مشتری و متریالی که برای ساخت پوکه رژ لب به کار می‌رود. در این راستا در این مطلب از ویوپلاست به تولید قالب نگهدارنده رژ لب مایع یا همان پوکه رژ لب مایع می‌پردازیم تا تولید کنندگان لوازم آرایشی در مورد پوک‌های آرایشی اطلاعات لازم را داشته باشند.

پوکه رژ لب مایع

محصولات آرایشی و بهداشتی متنوعی در بازار وجود دارند که همگی آن‌ها از استقبال بی‌نظیری برخوردار هستند و طرفداران بسیاری دارند. یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت این محصولات علاوه بر کیفیت خود مواد آرایشی، نوع قالب پوکه و ظروفی است که برای آن‌ها استفاده می‌شود. یعنی پوکه رژ لب مایع قالبی است که از آن برای نگهداری و استفاده از رژ لب مایع استفاده می‌شود. این قالب پوکه آرایشی نامیده می‌شود و در انواع مختلفی تولید می‌شوند. پوکه رژ لب مایع در زیبایی رژ لب مایع نقش مهمی دارد و با توجه به میزان محافظت آن از رژ لب، جنس، کیفیت و نحوه استفاده قیمت رژ لب‌های مایع با هم می‌تواند متفاوت باشد.

بررسی تولید قالب پوکه رژ لب مایع

قالب پوکه رژ لب مایع از روش‌های مختلفی می‌تواند ساخته شود که این روش‌ها بسته به نوع جنس می‌تواند متغیر باشد. به عنوان مثال ظروف شیشه‌ای در ابتدا مواد اولیه شیشه که عمدتا سیلیس است ریخته‌گری شده، در قالب مخصوص ریخته و خنک شده، سپس عملیات شکل‌دهی و ماشین کاری صورت می‌گیرد. همچنین باید توجه داشته باشید که جنس مواد به کار رفته در ساخت پوکه رژ لب بر مواد آرایشی موجود در رژ لب نیز اثر می‌گذارد. به همین دلیل لازم است با انواع پوکه رژ لب مایع را از نظر جنس آشنا شویم.

 تولید قالب پوکه رژ لب مایع

انواع پوکه رژ لب

انواع پوکه آرایشی ازجمله پوکه رژ لب مایع می‌تواند از جنس‌های مختلفی ساخته شوند. اما برخی از این متریال با ترکیبات شیمیایی به کار رفته در رژ لب واکنش می‌دهند یا اینکه پوکه‌ها بعد از مدتی به دچار زنگ زدگی، خوردگی و پوسیدگی می‌شوند که در این صورت کیفیت خود را بعد مدتی از دست می‌دهند. موادی که طی این واکنش‌های ترکیب قالب پوکه با ماده آرایشی، زنگ زدگی و خوردگی به وجود می‌آیند برای سلامتی انسان مضر هستند و می‌توانند باعث مشکلات پوستی یا انواع حساسیت شود. علاوه بر این موضوع، ازآنجا که تولید قالب پوکه آرایشی به طور گسترده بوده ولی مصرف آن کوتاه مدت است. به همین خاطر بهتر است که جنس پوکه‌های رژ لب مایع به گونه‌ای قابل بازیافت باشند که با محیط زیست هم سازگاری داشته باشند. از این رو با توجه به توضیحات فوق استفاده از بهترین متریالی که برای ساخت پوکه آرایشی می‌توانند به کار روند عبارتند از:

  • شیشه
  • چوب
  • پلاستیک

در ادامه خصوصیات و ویژگی پوکه آرایشی شیشه‌ای و پلاستیکی را که پرکاربردترین متریال برای ساخت پوکه‌های آرایشی به خصوص پوکه رژ لب مایع هستند را بررسی می‌کنیم.

پوکه رژلب پلاستیکی

از پلاستیک برای تولید محصولات آرایشی گران قیمت استفاده می‌شود و دلیل این امر آن است که پلاستیک‌های معمولی سلامتی انسان را به خطر می‌اندازند. به همین دلیل باید از روش‌های پیشرفته پلاستیک‌های را تولید کرد که از آن‌ها در تولید پوکه آرایشی پلاستیکی به کار برد. به همین خاطر قیمت پوکه‌هایی آرایشی که در ساخت آن‌ها از این گونه پلاستیک‌ها به کار می‌رود بالاست. از پلاستیک علاوه بر تولید پوکه رژ لب در ساخت پوکه‌های آرایشی زیر نیز به کار می‌رود.

  • پوکه ریمل
  • پوکه خط چشم
  • پوکه رژلب جامد
  • انواع شامپو
  • صابون مایع
  • و غیره

پوکه‌های پلاستیکی چه برای پوکه رژ لب مایع باشند چه سایر پوکه‌های آرایشی دیگر دو نوع رزین گرم سخت و نرم هستند. نوع اول، در محفظه‌ای به نام اکسترودر ذوب می‌شوند و در مرحله بعد به یکی از روش‌های دمشی یا تزریقی قالب‌گیری می‌شوند. برای نوع رزین گرمایی سخت قالب‌گیری به روش شیمیایی امکان‌پذیر نیست و ازجمله آن‌ها می‌توان به پلی استایرن و پلی پروپیلن اشاره کرد. نوع دوم یعنی رزین گرم نرم شامل محصولات پلی وینیل کلراید هستند و به دو صورت شفاف و کدر تولید می‌شوند.

 تولید قالب پوکه رژ لب مایع

پوکه رژلب شیشه ای

شیشه کاربرد بسیار گسترده‌ای در تولید انواع پوکه آرایشی به ویژه پوکه رژ لب مایع دارد به گونه‌ای که اغلب پوکه‌های رژ لب، شیشه‌ای هستند. این موضوع سه دلیل دارد:

  1. شیشه‌ها ظاهر زیبایی دارند و تنوع طرح و رنگ در آن‌ها بالاست.
  2. شیشه‌ها متریالی هستند که می‌توان مجددا از آن‌ها استفاده کرد بنابراین با طبیعت سازگاری دارند.
  3. از نظر شیمیایی شیشه ماده‌ای است که خنثی می‌باشد به همین دلیل احتمال اینکه پوکه رژ لب با ماده آرایشی رژ لب واکنش دهد نزدیک به صفر است.

سفارش انواع پوکه رژ لب از ویو پلاست

برای سفارش انواع پوکه رژ لب جامد و مایع یا سایر پوکه‌های آرایشی دیگر را می‌توانید از پوکه‌های فروشگاه ویوپلاست به صورت آنلاین دیدن کرده و هریک را که مدنظرتان بود ثبت کنید. ویو پلاست مجموعه‌ای معتبر، مطمئن و باتجربه است که انواع متنوعی از پوکه‌های آرایشی را تولید می‌کند. در صورتی که برای خرید پوکه آرایشی نیاز به مشاوره داشتید می‌توانید با شماره 09907631219 با ما در ارتباط باشید.

کلام آخر

در صنعت تولید لوازم آرایشی کیفیت پوکه آرایشی نیز به دو دلیل اهمیت دارد. این دو دلیل یکی اهمیت ظاهر محصول آرایشی و تاثیر آن بر روی خرید مصرف کننده و دیگر محافظت از سلامت انسان است. به همین دلیل باید به کیفیت پوکه‌های آرایشی توجه کرد، از این رو بهتر است که در ساخت این ظروف از شیشه و پلاستیک‌های قابل بازیافت استفاده کرد تا سلامت انسان و طبیعت نیز آسیب نبینند.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.