ظروف آرایشی در تهران

wrighter ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
ظروف آرایشی در تهران

چرا متریال ظروف آرایشی نباید با مواد آرایشی واکنش دهند؟
متریالی که در ساخت ظروف آرایشی به کار می‌روند نباید با مواد آرایشی واکنش دهند به این خاطر که سلامت افراد را به خطر می‌اندازد.
ظروف آرایشی باید قابل بازیافت باشند؟
برای محافظت از محیط زیست بهتر است که ظروف آرایشی قابل بازیافت باشند و دوباره در چرخه طبیعت به کار گرفته شوند.
چرا ظروف آرایشی شیشه ای بهترین ظروف هستند؟
تنوع در طرح و رنگ، قابل بازیافت بودن و عدم واکنش شیشه با متریال مواد آرایشی ازجمله دلایلی است که ظروف آرایشی بهداشتی شیشه‌ای را بهترین می‌کند.
طراحی پوکه آرایشی چقدر می تواند تأثیر گذار باشد؟
طراحی پوکه آرایشی باید به گونه‌ای باشد که از لحاظ ظاهری مخاطب را جذب کند و هم اینکه از لحاظ مصرف، مصرف کننده را آزار ندهد به عنوان مثال درب آن به راحتی باز و بسته شود. اگر پوکه آرایشی این شرایط را نداشته باشد مصرف کننده را خسته می‌کند.
در ویوپلاست همه نوع ظروف آرایشی تولید می شود؟
بله. تنوع ظروف آرایشی در ویوپلاست بالا بوده و برای همه نوع لوازم آرایشی پوکه تولید می‌شود.

یکی از صنایع پر رونق که وابسته به صنعت تولید لوازم آرایشی است، صنایع تولید ظروف آرایشی بهداشتی می‌باشد. از آنجا که مصرف لوازم آرایشی در ایران بالاست به همین خاطر تقاضای تولید کنندگان لوازم آرایشی برای ظروف یا همان پوکه‌های آرایشی نیز بالا می‌رود. ممکن است مصرف کنندگان از اهمیت این ظروف اطلاعی نداشته باشند اما ظروف آرایشی و بهداشتی باید طبق اصول و استانداردهایی طراحی شوند که سلامت انسان را به خطر نیندازند و هم اینکه مصرف کننده بتواند به راحتی از این ظروف استفاده کند زیرا برخی از پوکه‌های آرایشی بعد از مدتی به راحتی باز و بسته نمی‌شوند یا اینکه پمپ آن‌ها خراب می‌شود. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا شما را بیشتر با اهمیت ظروف آرایشی و خرید آن آشنا کنیم.

ظروف آرایشی بهداشتی

ظروف آرایشی و بهداشتی نگهدارنده لوازم آرایشی و بهداشتی هستند و یک سری نکات باید در تولید و طراحی آن‌ها رعایت شود. قبل از این که به بررسی این نکات بپردازیم چند مثال برای شما می‌زنیم تا بتوانید به خوبی این موضوع را درک کنید. فرض کنید به یک فروشگاه آرایشی به قصد خرید رژلب مراجعه می‌کنید، بعد از تست کردن رژلب‌های متعدد ممکن است با اینکه همگی از کیفیت بالایی برخوردار باشند اما ممکن هیچ یک از آن‌ها را خریداری نکنید چون ظاهر آن‌ها به دل شما ننشسته است.

حال تصور کنید یک کرم پودری را خریداری کرده‌اید که از کیفیت آن کاملا  اطمینان دارید اما بعد از مدت بسیار کوتاهی پمپ آن به خوبی کار نمی‌کند و نمی‌توانید به راحتی کرم پودر از آن بردارید یا اینکه اگر پوکه کرم پودر به صورت تیوپی باشد ممکن است بعد از زمان کوتاهی در اثر یک فشار، کل کرم پودر از آن خارج شود. مثال دیگر اینکه در نظر بگیرید بعد از مدتی قصد دارید از هایلاتر خود استفاده کنید اما متوجه می‌شوید که درظرف آرایشی آن کپک وجود دارد البته توجه کنید که نباید مدت زیادی از خرید و تاریخ تولید محصول گذشته باشد.

ظروف آرایشی در تهران

در تمام مثال‌های بالا یک فرض، مشترک بود و آن‌هم این کیفیت بالای خود مواد آرایشی بود اما به دلیل نامرغوب بودن ظروف آرایشی، مصرف کننده از خرید خود پشیمون می‌شد. به همین دلیل یک تولید کننده لوازم آرایشی باید توجه داشته باشد که برای بسته‌بندی و نگهداری مواد آرایشی که تولید می‌کند تنها باید با تولید کننده‌های پوکه آرایشی باتجربه کار کنند و از آن‌ها ظروف آرایشی را تهیه کنند. بنابراین به عنوان تولید کننده لوازم آرایشی یا مصرف کننده به خوبی اهمیت نقش و کیفیت ظروف آرایشی را به خوبی درک خواهید کرد.

نکاتی برای تولید ظروف آرایشی و بهداشتی

برای اینکه در بازار از نظر مشتریان و مصرف کنندگان یک محصول آرایشی و بهداشتی به عنوان محصولی با کیفیت شناخته شود باید علاوه بر مرغوب بودن خود محصول، پوکه آن هم از کیفیت بالایی در تولید و طراحی برخوردار باشد. به همین خاطر تولید کننده ظروف آرایشی باید در فرایند تولید آن‌ها نکاتی را رعایت کنند که در ادامه با این نکات آشنا می‌شویم:

۱- متریالی که برای تولید ظروف آرایشی به کار می‌رود باید به گونه‌ای باشد که هیچ گونه واکنشی با مواد آرایشی ندهد یعنی احتمال واکنش شیمیایی پوکه با محصول آرایشی باید صفر باشد. به این خاطر که در اثر واکنش این دو با هم ممکن است ترکیبات سمی به وجود بیانند که برای سلامت مصرف کننده‌ خطرناک خواهد بود. همچنین متریال این ظروف نباید با رطوبت واکنش دهند تا کپک تشکیل نشود و مواد آرایشی زودتر از تاریخ انقضاء فاسد شوند. به همین دلیل از این لحاظ بهترین جنس، ظروف آرایشی شیشه‌ای و پلاستیکی هستند.

۲- برای محافظت از محیط زیست و چرخه طبیعت بهتر است که ظروف آرایشی از متریالی تولید شوند که قابل بازیافت باشند. از این رو شیشه و پلاستیک‌های قابل بازیافت بهترین متریال برای تولید این ظروف هستند.

۳- طراحی ظروف آرایشی از لحاظ رنگ و سبک باید به گونه‌ای باشند که نظر مشتری را جلب کرده و او را برای خرید ترغیب کند.

۴- درب ظروف آرایشی بهداشتی و نحوه باز و بسته کردن آن‌ها باید راحت باشد و به گونه‌ای نباشد که بعد از مدت کوتاهی نتوان آن‌ها را باز یا بسته کرد.

۵- پوکه آرایشی باید بتواند محصول آرایشی را در برابر عوامل محیطی مانند گرد و غبار، میکروب‌ها و انواع آلودگی محافظت کند.

ظروف آرایشی در تهران

ویوپلاست تولید کننده بهترین ظروف آرایشی و بهداشتی

یکی از تولیدکننده‌های موفق در حوزه تولید انواع ظروف آرایشی، ویوپلاست است که در تمامی سال‌های کاری خود سعی داشته از بهترین متریال برای ساخت ظروفی باکیفیت و با طراحی استاندارد استفاده کند. زیرا ویوپلاست مجموعه خود را برپایه حفظ سلامتی مصرف کننده‌ها و طبیعتی پاک بنا نهاده است. تنوع بالا، متریال مرغوب، ظاهر زیبا و طراحی استاندارد باعث شده‌اند که ظروف آرایشی ویوپلاست به بهترین شکل ممکن در بازار عرضه شود و محبوبیت بسیاری داشته باشد. در صورتی‌که برای خرید ظروف آرایشی نیاز به مشاوره دارید ‌می‌توانید با شماره 09907631219 تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

خلاصه کلام

یک محصول آرایشی بهداشتی در صورتی باکیفیت شناخته می‌شود که علاوه بر کیفیت خود ماده آرایشی، پوکه مرغوبی نیز داشته باشد. پوکه یا همان ظروف آرایشی باکیفیت باید از متریال مرغوب که با ماده آرایشی واکنش نمی‌دهند و قابل بازیافت هستند مانند شیشه و پلاستیک‌های قابل بازیافت تولید شوند. همچنین این ظروف باید از لحاظ ظاهری زیبا و استاندارد طراحی شوند. بنابراین نمی‌توان لوازم آرایشی را صرفا در هر ظرفی بسته‌بندی کرد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.